Login | Register
 
Message Board | Latest Posts | Your Recent Posts | Rules

Thread: Who's next?

Is this discussion interesting? Share it on Twitter!

Bottom of Page    Message Board > The Ivy Bush > Who's next?   << [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] >>
I want sheryl back too...

So I'll say sheryl too!! Big Smile Smilie
nay not this time...

maybe Fea?
*chanting* Sheryl, Sheryl, Sheryl... It has to be Sheryl next, right?!
Hmm,sorry. She hasn't been here lately.

I'll say Grondmaster Smile Smilie
Right.

I'll say Perwing

Nope.

Val?
Nope, just me

But i'll say Val too..

[Edited on 21/11/2003 by Rawien]
And you're wrong!

I say Feawen.
Yay! (so much excitement when a person guesses correctly) Tongue Smilie

Aentra?? Big Smile Smilie
*Sheryl returns* awwww...how nice of u all...nice chanting Cano, sorry I wozn`t here.

wrong Fea, soz bout that.

I`ll guess some1 who has talked to me within the last 2 days
I'm talking to you now...does that count?

Ae?
Sorry, Rawien ...

Maybe now it'll be Ae ...
Nope, me again
and i'll still say Ae?
No, Ama?
Niet, nice try though...

I'll guess ... Sheryl might be next
Nu-uh

Grondy?
Naw... Smile Smilie

Aragorn86 ?Cat Smiling Smilie
Nope, but I'll say lord_aragorn too...
Nope, Sheryl?
YAY! Tongue Smilie

I gues...some1 hu knows y i`m excited lol
lol! yes!

U r excited coz its my B'Day after 14 dayz. right?

hehe Wink Smilie . HAPPY B'DAY Shery (in advance) and have a gr8 week.

The next person will know my Birth Date.
Hey that's way to easy, everyone can know your birthday, you just have to know how to count that's all!!

I'll guess Ae Smoke Smilie
Haven't a clue mate..

The birthday girl?
You mean me?

Ae?
nope!

I guess some1 who comes in2 the chat room less than me...hehehe
yes I think I come in to chat less then you....but how can I really know?

wow, I need to come to my homethread more often...maybe Sheryl will be next?
Naw...

I say Ross ?
*Strolls in on stilts, giving his best shot at a Northern accent*

Yes, this is Ross. Well done.

*Loses balance and falls off stilts*

Sheryl will be next.
How can you be so sure?

I'll guess sheryl but I won't say 'she will be next' like some of us do...Cough *Pere* Wink Smilie
Nope me!

The next person will try to be funny!
who me? nah never.

pere?
nope! only me! Big Smile Smilie

I guess...hmm...an alien! Tongue Smilie
How'd you know?

Sheryl!
Nay!

Fea?!
Only me!

The next person will be a very naughty person!
hehe, always aragorn Wink Smilie

Flo?
No! not yet!

The next person will want to go to sleep!
Naw...Dog Smilie

Pere?hehe..Cat Smiling Smilie
Nope, but I say Arcoma
Hey look at that, I was wrong! Wink Smilie Tongue Smilie
For real this time I say Grondy
Right, Andrea wins.

I'll say Peredhil.
Nope.

The next person is eating a donut.
I'm eating a cookie.

Andrea?
nah I would like to though

I still say Flo...
Fine!! But you knew I had school on wednesdays... I found a little time to drop by PT when ending russian class... Wink Smilie

I'll say erm let's ee.... Andrea who can speak french ... Cool Smilie
Non, c'est Pere qui peut parler le franšais.

Je dis Andrea encore.
Oui, c'est correct. Bravo!
I say Amarie who is a lovely Viking Wink Smilie
Yau! (yes in Norse, the language of Vikings)

The next person will be sumone who knows me!
hmm...depends on wot u mean...but yea, I sorta no u hehehe

I guess some1 hu hasn`t spoken to me just yet 2day...
Right Sheryl Smile Smilie

Next will be a beautiful girl.
  << [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] >>