Who's next?

User avatar
Andrea
Posts: 1019

Who's next?

Post#101 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

Nope!
I say LadyF
Reach high, for the stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream preceeds that goal.

LadyFeawen
Posts: 1682

Who's next?

Post#102 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

Yup!

I say Sheryl
I was born to catch dragons in their dens
And pick flowers
To tell tales and laugh away the morning
To drift and dream like a lazy stream
And walk barefoot across sunshine days.

Sheryl
Posts: 1118

Who's next?

Post#103 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

yeah...

I say Feawen again
I love you! I love you!
I must say it with all my heart!
I love you! I love you!
I wish we weren`t apart!
You know who I am
I know who you r
I have told u this sweet sumthin
even tho u r afar!

User avatar
virumor
Posts: 3567

Who's next?

Post#104 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

Wrong. I say sheryl
Give up the Halfring, she-elf...

Sheryl
Posts: 1118

Who's next?

Post#105 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

yep.

i say...V
I love you! I love you!

I must say it with all my heart!

I love you! I love you!

I wish we weren`t apart!

You know who I am

I know who you r

I have told u this sweet sumthin

even tho u r afar!

User avatar
virumor
Posts: 3567

Who's next?

Post#106 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

+

i say Feawen, Sheryl, Feawen, Sheryl, Feawen, Sheryl (not necessarily in correct order)
Give up the Halfring, she-elf...

Sheryl
Posts: 1118

Who's next?

Post#107 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

lol.

I sy V again.
I love you! I love you!

I must say it with all my heart!

I love you! I love you!

I wish we weren`t apart!

You know who I am

I know who you r

I have told u this sweet sumthin

even tho u r afar!

LadyFeawen
Posts: 1682

Who's next?

Post#108 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

Nup!
I say V
I was born to catch dragons in their dens

And pick flowers

To tell tales and laugh away the morning

To drift and dream like a lazy stream

And walk barefoot across sunshine days.

User avatar
Peredhil
Posts: 2167

Who's next?

Post#109 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

It's me.

Fea again.
A mind full of fire and a fistful of steel.

User avatar
Andrea
Posts: 1019

Who's next?

Post#110 » Thu Jan 01, 1970 12:00 am

Me again!
I say Sheryl
Reach high, for the stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream preceeds that goal.

Return to “The Ivy Bush”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest